tiiiiiiiiiiidig morgon


usch de var jobbigt att vakna till dom först minuterna men sen kom man upp. men gud vad mör man känner sig i kroppen efter denna natta. sovit som en kratta vatt hur varmt som helst och vatt törstig för de har vatt varmt MEN får jag dricka? inte efter tolvslaget fick jag lov att dricka eller äta något och just nu är de bara törstheten som sitter i.
ska nämligen göra glukostestet 8.15 och sen sitta och vänta i dryga 1.5-2 timmar tur att madde följer me som sällskap och så ska hon få höra lilla pyrets hjärtslag.

nää men oj vad klockan slog mycke måste kila och fixa till mig de sista innan jag ska bege mig till bussen.


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0