jag vet vad jag säga...


var på besök hos bm som sagt igår för att göra glukostestet och de gick bra. smaka inte så illa som folk säger utan tyckte de smaka precis som citronsaft. sen traska vi ner en runda i stan, blev ett besök hos emma på salongen, sen var de äntligen dags att för lita maaaud på gilli vanlli - kycklinsallad *mums*.
skulle se om dom fått in nya shorts men ikke, så trött på att de aldrig finns de man ska ha och att dom får in de! inte ens leggings hade dom och då snackar jag om H&M.
skulle även ha nån tunika på gina för dom är svala och passar perfekt över magen men inte ens där fanns de i storlek som jag behöver =( men kom dock därifrån me ett linne.
madde fynda sig en super söt jeansklänning och ett par slip in skor ifrån scorett och dessutom fick hon ett par flipp flopp på köpet när hon handla, riktigt klipp för dom var värda 99kr annars.
tog oss en sväng till mamma innan vi tog bussen och lata oss därute i solen och bada =)

idag är de fredag och de blir luuugn afton för hela slanten.


glass och ut och sätta sig?
jaaaaa då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0