att en sån liten sak kan göra en SÅ glad !


jaha då var de åter helg igen och hjärtat är hemma hos mig =)

idag har jag letat efter skötbord på nätet men hitta ju inte sååå mycke. så när hjärtat kom hem begav vi oss till ekohallen och jättekul för se vad dom hade men inget som föll i smaken.
gick en runda inne på sko punkten oxå hitta en massa fint meeen problem är att mina fossingar är lite svullna och värre blir de när solen och värmen tittar fram sen fanns de bara skor me höga klackar.
blev en tur till jysk och babyland för titta oxå men fann inget där heller. men som sagt de kommer dyka =)
fick inhandlat en massa smått o gott till huset bla toamatta, spottlampa som redan sitter upp monterad utanför dörren och lyser upp vår fin fina blomma som står på trappen =)

ja, har haft en myspys eftermiddag/kväll tillsammans me min andra hälft!

nu ska jag ta och kila in i duschen.




JO måste Gratta L & M till bebisen !!

Kommentarer
Postat av: Linda

DU är för kär :))

2009-07-15 @ 23:44:35
URL: http://leeii-leeii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0