kaaanon kväll..


igår så spendera jag min kväll me nåra kolleger ifrån pilekvisten sen nåra utomstående, haha.
börja me att äta på harmoney innan vi begav oss till bowlinghallen där de blev spel i 2 timmar.
de var sjukt länge sen jag skratta så mycke som igår och hade så trevligt.
blev bestämt att detta ska göra om =)
hjärtat hämta mig och A hämta nåra som skulle hem till grannen hos mamma o pappa för att fortsätta att umgås. hjärtat och jag begav oss in till pappa för pappa ville snacka me hjätat om en sak. blev att vi stanna där till 02.00 snåret.
kan meddela att jag somna väldans gott sen runt 02.40 tiden.


nä nu ska jag väl ta och ta på mig något sen så ska i åka och fixa färg till storarummet.

bilder kommer ifrån kvällen så fort jag lagt över dom.
tjjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0