julafton


idag har vi vatt på ekohallen i 2 omgångar, haha.
körde & hämta majas dansmatta som dom sa var i sönder som hon fick i julklapp. åkte dit & fick en ny åkte tillbaka me den & då tänkte vi att vi stanna kvar för att se så att den funka men näää då fattas en sak till den så vi fick snällt köra tillbaka me den & fick en ny. men när vi kom dit igen så trodde vi först att den oxå var sönder testa den på alla deras tv apparater men ikke. så sa carina att vi fick testa me att sätta i dom nyaste batterierna dom hade & vad händer då? JO den funka & då kom vi fram till att den första var inte sönder utan de var batterierna som var slut, haha.
dom tänkte inte på att man hade batterier till den, haha.

iaf blev en runda in till jysk där vi hitta en jätte fin pläd för 50kr och som kosta 200kr annars, FYND! sen blev de en snabbis inom telenor när vi ändå var i närheten men dom hade inte den lur jag vill ha men fanns på hansa. så min älskade var så snäll & körde mig till hansa så jag kunde få den :D
sååå glad nu att ha en mobil som funkar OCH denna ska vårda till tusen!
hjärtat sa att jag såg ut som ett barn på julafton, haha


manne var här en sväng ikväll. blev en fika & en massa snack innan jag laga en måltid till oss :)
får vi göra om oftare, vi bor ändå rätt nära varann ju :P


usch nä om man kanske skulle vandra in i duschen innan sängen kallar & klockan ringer för att stiga upp & jobba.

natti natti


den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0