trött!

mina ögon dom går i kors kan jag berätta för er, så ska nog snart krypa ner under täcket för snart eller snart o snart men om nån timme vaknar nog min plutt och vill ha mat i magen.
den stunden tillsammans är så fin och mysig =)
loooove it!


annars idag ha vi tatt de lungt, vatt inne i stor staden och kolla bågar till hjärtat, skulle ta oss en sväng men ångra oss de då var packat me folk, vi orka inte me de ida, haha. blev till sopstationen men dom hade rätt lite saker inne så vi gick bara igenom allt snabbt, tog oss en tur till tofta och fick inhandlat lite.


jo får inte glömma..
grattis emma, äntligen är lilla mio hos dig!!



nää sängen den kallar..
sov gott!

Kommentarer
Postat av: mina

God kväll gumman..Tror att min slämpropp har gått men inte helt säkert..Ser inte ut som vanlig flyttning om man säger så igår..men det känns som det viktagast är smärtan..Trodde att han skulle komma i natt men så var det inte..Men tror att han är här i veckan som kommer.Ha en skön andra advents mys kväll.kram kram

2009-12-06 @ 17:19:59
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0