snö snö snö


som de snöar och hela natten har de snöat lite mer än vad gör nu, mys mys!
varm choklad och lussebulle hade jag velat suttit och myst me nu.

får se vad som händer idag. vill ner till bejbi bejbi i höllviken och titta eftersom dom har 30% men hjärtat håller på me vår fjärrvärme panna så får se om han är sugen sen på de, HOPPAS!
iaf igår fick vi handlat till hjärtats syskon barn och nu är de hans mamma och en vän till dom kvar sen är de några små paket som ska inhandlas till mina syskon, men de e lätt och enkelt =)
jo, igår vi fick äntligen en ny tvättmaskin! fick en för drygt 3 månader sen och 40 graders programen dog helt ut för ca 2 veckor sen, dom ville inte göra jobbet riktigt. så vi åkte in igår me den och fick me oss en ny.
dock är dessa begagnad men vem har råd att smälla upp pengar på en helt ny just nu?!
denna verkar dock mycke mycke bättre än den andra!
TACK pappa för hjälpen att köra dit den gamla och hem me den nya!
undertiden höll mamma mig sällskap och mös me noah =)

jo, nu är de klart och de får komma ut.
ett lag ifrån en klubb har gått till en annan klubb och startar upp laget hos dom istället.
min kära far har blivit tränare för detta lag tillsammans me tränaren som hade dom innan.
malin har skrivit på och de ska JAG med =)
ska blir sååå grymt roligt !!
LÄNGTAR!




Kommentarer
Postat av: Filippa - blivande mamma

Ja :) och gud vad vi längtar!

2009-12-20 @ 17:18:04
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0