mysigt!

noah ligger och tittar på sin groda som J sitter och skakar åt honom, haha.
mina fina pojkar <3
och michael jackson rullar på tv =)

hade super mysig dag igår!
god mat och fira me familjen är de bästa.
fick super fina klappar och noah fick en hel del =)
ALLT var så fint! givetvis kommer bilder på en del av de, de finaste!

landa skönt i sängen vi 03.00 och slockna direkt, vakna runt 8 att noah ville ha mat sen somna vi om igen och nanna till 11 tiden =)
varit en sväng på swedala outlet eftersom dom inledde sin rea idag meen vilken rea? riktigt urusel rea fanns inte ett skit. skulle få jeans av J i julklapp men testa nog tio par men inga fina alls så får bege oss ut och titta i staden istället. han är hemma nu i mellandarna, sååå mysigt!
ja på tal om julklapp så får man väl tacka försäkringskassan, haha.
liiiiiten chock (NÄ stor chock om jag ska vara ärlig) , fick jag i onsdags när jag titta på kontoutdraget!!!



åhhh julskinka hade vatt sååå grymt gott nu!
geee mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0