Goood Morgon i stugan


god morgon god morgon
sovit gott? de har iaf jag gjort, mitt lilla hjärta vakna vid kvart över sju och fick lite mat i magen sen satt vi o mös innan han somna gott i famnen och nu ligger han och sover tillsammans me sin far.
yes, ni läste rätt. hjärtat mitt är ledig och de gillas =)

sitter och njuter utav en kopp kaffe som jag börjat kunna dricka igen efter graviditeten och de tog bannemaj tid, haha. tog nästan 2 månader innan jag börja tycka om de igen, haha.
en maskin tvätt rullar runder och nyheterna är på. hjärtrud och torres ligger vid fönstret och spanar i dom äckloga svarta fåglarna.

hade lovat bilder på lite saker ifrån jul meen måste först komma på hur man gör stämpel på bilderna.
så de ska jag ta och klura ut NU



Kommentarer
Postat av: louise

På köpcentret mobilia här i malmö. 5 par kvar men bara storlek 20/21.

Tråkigt att du inte hittade ng.

Vart bor du någonstans om jag får fråga ?



Ha en bra start på veckan

2009-12-28 @ 18:23:30
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej denna gången ska jag bo ensam.

Sambo får bli nästa gång :)

Går allt bra med den lilla pojken? :)

2009-12-30 @ 10:54:52
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0