bvc







solen titta fram för nån minut och de var länge sen sist den var framme, tror jag?! bort emot danmark hållet är de grått o trist, de ser ut som snögrått hade vatt mysigt me lite snö. de är hur skönt väder som helst, riktigt friskt!
hade de inte vatt för att noah var hungrig hade vi nog tatt oss en promenad till ekohallen för en liten titt men får bli en annan dag istället.
iaf i förmiddes var de dags för bvc och läkarkontroll. allt var fint me vårt lilla hjärta och han fick fin beröm =)
och idag slog de inte fel heller, han kissa, haha. som vi skratta jag och bvc tanten men läkarna förstod inget, ja vi hade en läkarstuderande som undersökte Noah och då den riktiga läkaren som "övervaka" henne.
på väg hem mötte vi hjärtats pappa som följde oss en bit hem och då kom frågan, hur ska ni göra till jul?
ahh, jag vet inte!!
problemet är ju att detta år ska sofie me familj fira hos mamma och pappa för dom inte har A detta år, sen ska hjärtats syster me familj fira hos han föräldrar i år de betyder att Noah missar att fira jul på julafton me nån utav sina kusiner. typiskt att de ska infalla samma år!!
hur ska vi göra??!!
jag vet inte alls och dom vill ha reda på de snart verka de som, blää!!

usch fryser så smått så ska nog ta och göra mig en kopp te och lägg in billder på datan..




Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag gummman..Söt bild.Skönt att det gick bra hos läkaren i dag med din sötnos..SKoj att du gillar mina jul grupper..är jätte nöjd med dem :) Ja bara några dagar eller veckor kvar som man har kvar magen i vädret.kommer sakna den..Ha en skön onsdag.kram

2009-12-02 @ 15:22:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0