groda?


idag börja mitt kära hjärta lägga golv i vardagsrummet, i den del vi inte sätter innertak och gud så fint de kommer bli!
sååå nöjd och mitt hjärta är så duktig som gör detta, helt själv, iaf de mesta har han gjort. en del hjälp utav pappa har han fått och mamma, madde o malin har vatt här och hjälpt oss.
är så tacksam för de annars hade vi nog inte kommit så långt som vi gjort!

iaf ligger eller halv ligger i sängen me fötterna i högläge. ligger och väntar på att damerna, sverige-norge matchen ska börja. pappa är här nu och dom bankar o har sig, fortsätter me taket.
de känns som jag har en stor fet groda i halsen, haha. vakna me de imorse och de kändes som om en kniv rev mig i halsen när jag åt bulle men börja kännas bättre när jag fått i mig en kopp te me honung, tills nu för nån timme sen kom de tillbaka och dessutom huvudvärk, öööööööööh hata.
åhh innan så blev jag så sugen på choklad då vi inte hade de hemma så ställde jag mig och gjorde chokladbullar, smaskens!




nä, ska ta mig en filt och en kopp te och mysa till de för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.SÅ gott med choklad bullar..speciellt hemma gjorda..ska med göra det en dag..så gott..Ha en skön torsdag.kram

2009-08-20 @ 13:01:15
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0