God Morgon


hoppas ni har sovit gott för de har bannemaj jag gjort, sååå skönt!
förutom när jag vakna som vanligt för att kissa så märkte jag att halsen min var tjooooock. åhh nä tänkte jag, vakna likadant igår och vid middes tid mådde jag pyton så ag fick gå och lägga mig
men gick över lite senare på eftermiddagen.

idag händer de en hel del här hemma :)
ska snart iväg och inhandla färg till vardagsrummet hann måla rummet en omgång igår och redan de lilla gjorde skillnad plus att jag fick målat elementen och fönster ramarna. hjärtat fick målat garderoben en gång till och jag en dörr sen tog färgen slut meeeeeeeeen hade köpt ny men orka inte riktigt måla efter vi hade ätit, haha.


nä måste gå o ta mig en kopp te och lindra smärtan i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0