elefant och kakel


idag har vi bara tatt de lungt.
hjärtat börjar jobba imorgon igen men är nog ledig snart igen =)
iaf hjärtat har fått klippt gräset, klippt nåra buskar, sågat till nåra pinnar på stugan och nu håller han på att sätta upp kaklet i köket =). han är så redig mannen min!! 
och sååå fin fint de kommer bli !!
själv har jag packat upp och fått tvättat en maskin tvätt sen intog jag sängen och ryggläge.
fötterna mina ser ut som elefant fötter eller jag känner mig som de, haha.
efter gårdagens hemfärd och lilla vandring i tingsryd och 30års galajet på kvällen så såg mina fötter ut så när vi kom hem inatt.
 
och lite värre har de blitt för de har gått upp lite på benen, blääää.
får skylla mig själv lite, slarvat me dricka och har benen högt. meeeeeeeeeen som sagt de är för något fint !!



nä om man kanske skulle lägga in bildern ifrån semestern och festen och börja radera dåliga..

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Såna där fötter har jag med nu..korv fingrar & falkorv fötter efter resan..hihihi--gör smått ont när man ska gå...Ha en skön måndag.Ja det har varit en skön veckan med sol & värme..kram kram

2009-08-03 @ 11:01:14
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0