valborgsmässoafton


jaha redan denna månden slut herrgud vad tiden den sprungit förbi.
precis vatt och handlat till grillningen ikväll,
ÄNTLIGEN !! var inom willys i trelleborg igår för att inhandla flintstek men stod en fin skylt att den var slut så hjärtat skulle köra inom willys i vellinge ida efter jobb för att handla men där var en fin skylt att den var slut, ahh galet men men. fick köra till maxi istället och handla och lite tur vi hade. där var typ 5 st flintastekar kvar och hitta en fin, utan så mycke fet och senor på och STOR som jag och macke ska mumsa på, haha. till de blir de potatisallad, sallad och bröd som ska doppas i tatzikisås, underbart underbart gott !!

har även fått pratat me min kära elle ida, fast bara på sms men ändåååå.
hoppas hon blev glad för mmset som jag sänt henne.
men de tror jag :D

nä tror jag ska gå och tjuva på en brödbit me en massa tatzikisås
ha en trevlig afton alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0