vad tänker egntligen folk på?


inget vettigt har man gjort ida eller städat, tvättat och snackat en massa me sofie, haha.
väntar på att hjärtat ska komma hemifrån jobb och de är näääär som :)

igår träffa jag sofie & thilde, blev en lunch på gillan där blev en hel del go skratt åt thilde. härligare unge får man leta efter!! ifa titta återigen efter en jacka men hitta ingen eller jo hitta en gjorde jag men den kunde jag inte ha, så de blir en tur i malmö för att se vad dom har annars blir den jackan jag hitta förra helgen.
skulle egentligen till tippen och slänga murgrönan som dom såga ner i tisdes vid huset men c ringde och berätta att de hade dom gjort under dagen de ända vi behövde göra var att åka och räfsa, glada blev vi ju.
så kunde bege oss till staden för att vandra till affären för att titta och de blev bestämt :) fin fin!
j ringde och fråga om vi kunde handla lite saker till deras badrum så de gjordes och vi åkte fram o tillbaka en hel del mellan affärena, drygt och hektiskt var de. väl hemma igen vi 20 tiden så höll ögonlocken på att falla igen grymt trött!!


nu plinga de till på tvättmaskinen så nu ska de hängas och torktumlas tvätt.


tjiing !!



Kommentarer
Postat av: Majsan

Nu är min blogg uppdaterad.....=)

2009-04-18 @ 09:42:50
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0