God Natt



nu snart kan jag inte hålla min ögon öppna mer, är så trött så trött så.
dagen den börja me besiktning på ett huse, gick dock inte som vi trodde så vi har lagt ner de projektet. Trist trist för vi hade fastnat för de. Aja de kommer fler :P
sen var de dock meningen att jag skulle träffa Sofie & Thilde men H ringde och fråga om jag kunde hoppa in och jobba och självklart ställer jag upp. kom typ dit och satt och spela spel i en timme, haha. sen var de mellis sen blev fortsättandet att spela spel, haha. chill efter middag kan jag säga!
hjärtat hade jobbat över så han kom och hämta, sååå skönt att slippa åka buss hem. åkte hem till mamma och pappa för att hämta min vinter/jobbeskor så man kan vara ute utan att frysa tårna av sig blev att vi stanna kvar över en fika och en massa snack sen landa man här hemma och då har de bara blitt lungt.


usch nää nu orkar jag inte skriva mer, måste kunna komma upp imorgon oxå.


sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0