tjabba tjena hallå


bonde har precis slutat för denna onsdagen och kan säga att blev lita för mycke.


inte hänt för mycke ida. har blitt lita städning, samtalat  me sofie & thilde. sofie berätta att thilde kan gå när hon bara håller i en hand nu, stor kikka! sen fick jag ett fnatt och börja baka kane/vaniljbullar, sååå goda dom blev. när jag hade satt in andra plåten så ringde mange och sa att han var på ingång. dom skulle fixa me papper till företaget så blev en fika och lita snak, mycke trevligt.
nja jaa efter han åkt så börja jag me maten eller satte på potatis jaaa jag åt KOKT potatis, wow! till de hade vi panerad fisk och remoluad sås.

ja en nyhet iaf är att hjärtrud & torres kommer överens nu :D. såååå glad och lekt jävul har dom gjort idag, haha. vi har till och med kunnat sovit me sovrums dörren öppen inatt och inte ett enda ljud ifrån dom =)
torres ska tvunget gå över datan när han ska gå över till en andra sidan om mig de hade räckt att han bara hade gått runt mig men ikke han, haha



har hittat en sååån fin sak till thilde. antingen så blir de en julklapp eller en födelsedags present.

tjecka läget på nätet nu, tjaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0