Gooodagens

gaaalet värre!
de är vitt vitt vitt ute. och de bara faller mer & mer & mer vita fina flingor




annars idag har jag städat lite, kollat på another cinderella story meeen kan bara säga att slutet var bra. annars är den en kopia av a cinderella story fast de e olika story i dom, aja. joo fått pratat me thilde busan, haha. alltid lika mysigt att få prata me henne =)

igår spendera jag min dag i trelleborg. passa thilde & alex undertiden sofie var hos tandläkaren. blev en massa pokemon snack, nannigmys, sofie kom hem me bullar *mums* och fick smaka en smarrigt blöt pepparkaka me smör som thilde bjöd på, haha.

                                    


begav mig sen till stan för äntligen träffa Christine. Blev en runda till Gilli och en räkbaguett och en massa snack. gick nåra runder i affärerna, hitta en massa men orka inte pröva de. blev en varm choklad på expresso house sen :p
tack för en trevlig eftermiddag!!
mötte upp mamma & madde sen. gick på jackjakt till madde men hon hitta ingen som passa. åkte me hem till mamma o pappa en stund innan dom körde mig hemåt, tack tack..


näää nu kommer mitt hjärta hem, wiiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0