folk folk folk



begav mig till stor staden för en frukost tillsammans me Manne innan vi skulle kolla in rean.
runt 13 tiden märktes de att folket hade vaknar och danskarna hade anlänt. man kunder verkligen inte gå in på gina trico varken på hansa eller storgatan som folk betedde sig drog och slet i kläder, kläderna låg överallt och ingenstans. vad är de för märkvädigt me gina tricos kläder? billigt men rent ut sagt SKIT KLÄDER!
kom iaf hem en super fin skjorta ifrån vero moda som även Manne inhandla, haha. de hon hitta eller jag hitta ville vi båda ha, haha. man kan säga att de är min tvilling, vi båda tänker lika, gör saker/säger saker lika, tycker om samma saker, haha. galet att de är så!
jo jag hitta ett par urläckra jeans men fanns bara ett par och tyvärr inte min storlek så ska bege mig ut på jakt efter dessa.
hjärtat mitt har lovat att följa me en vacker dag, haha och denna vacker dag tycker jag är imorgon eller måndag :P

annars så har de bara blitt lungt, var lagom död när jag kom hem. natten  har inte vatt de bästa eftersom teorristen torres har lekt me sin råtta mellan 03-04 galen. hjärtat vakna och skulle på toa och då vakna torres som sov mellan oss och for efter johan sen hitta han råttan. han var överallt och ingenstans, gömde råttan under mitt täcke, haha. MEN han är helt underbar denna fyrbentna sak. sen mår inte kroppen som den ska, ehhh men ajaja JAG ÖVERLEVER!
laga ur god middag som blev fransktimjangryta me liiiis, GOTT GOTT!
jo, jag fick se dokumentären om Mamma Mia, älskar! sen så fick vi ett fnatt och bada hjärtrud & torres så nu är dom rena och fina, så duktiga var dom =)

nä nu blir de popcorn och körslaget


tjo



UNDERBARA!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ja visst är dte märkligt att vi är så lika.Sa det igår och säger det igen att jag tror dte blivit något fel på vägen.....=)

Kram

2008-12-28 @ 15:32:15
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0