Bröllop

i lördes så vart vi på bröllop :)

hjärtats syster gifte sig här i oxie kyrka, ett litet bröllop som bara bestod utav familjen i kyrkan.
men såå mysigt var de ändå!
efteråt så åkte vi hem till dom där festen skulle hållas.
börja me lite champange sen blev de middag, åh herregud så god maten var.
vi fick rådjur me potatisgratäng, kantarellsås me färskakantareller i. sen färskakantareller, lingon och sallad bredvid.
denna såsen skulle jag kunna käka hur mycke som helst av den var så god, haha. ja ni äste rätt att jag åt potatisgratäng den var riktigt god liksom köttet, jaa allt var kanon.

efter så blev de lite presentöppning vi hade handlat skit fina rödvins glas, dom gilla dom :). sen blev de kaffe & chokladtårta som hjärtats mor hade gjort. sååå god den me!
sen börja resten utav folket att rulla in. hade riktigt trevlig och man fick höra en massa roligt om sig själv, hehe. nä men sånt alltid roligt att höra att dom tycker om en! :)
blev ytterligare en presentöppning stund sen blev de lita dans på de, haha.
hände en massa roligheter som jag inte orkar skriva om.
iaf vi gick hem ifrån dom, shit de tog sin lilla tid de, haha. men välbehållda hem kom vi
hade super roligt och trevligt!
dessutom kände jag mig såååå fin i mina nya klänning, haha




igår så tog vi de bara lungt skulle ha handlat dom sista julklapparna men vi orka inte alls.
blev en promenad, tog de lilla lugna i soffan, sen laga jag till middag som blev super god förutom den äckliga såsen ifrån willys, haha. kvällen så kolla vi tv innan den blev en snuskhumor film, haha.

vakna imorse me ont i halsen och tjock börja att känna av de redan igår =(
så blir att käka
echinagard mot de, hoppas de hjälper!


nä nu ska jag ta mig en sån och en kopp kaffe och kolla nyheterna, maha


       

       

     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0