Finns inget

Hur många ska ha barn egentligen haha?!!
Igår var jag, mamma, pappa o Maddi en tur på Mobilia och idag blev de en tur på Triangeln, gågåtan o Hansa.
För vad leta vi efter då?

JO, pyjamaser i neutral färg, de fick inte vara me fot eller blixtlås och vita bodysar i storlek 50.
De finns inte nånstans!
Vi har varit på 3 Lindex, 4 H&M, 4 Kappahl, Busiga Björnar me Name It på Triangeln.
Skulle ha H&Ms 2 pack bodysar vita, de hittades 1 paket på Triangeln och 1 pyjamas från Lindex som dock fick bli me fot men bara för att den va så söt, haha.
De kom vi hem me efter ha sprungit runt i x antal timmar o letat!!

Jag skojar inte om att jag har varit liiiite tossig. Allt man hitta va kortärmade-blixtlås-fot pyjamaser eller rosa-blåa-beiga-gråa bodysar.
Har man tittat på nätet har de var likdanat.


Jo, igår fick jag me mig hem dom första kläderna till bebis och en body på rea och en ny kofta till mig!



SÅ nu ska jag tröst shoppa lite bara för de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0