härliga dagar!

i onsdes förra veckan så landat vi som sagt i stugan 10 min utanför Ullared. SÅ underbart mysigt!
vi tog de lungt, åkte nåra (läs 5ggr) till Gekås och vandra, haha. Gaaalet!
fredagen så var vi där tidigt tidigt eller ja jag mamma och två utav min systrar och shoppa loss =)
på kvällen kommer syster me familj upp och mös me oss och sen gick dom en tur på lördagen.
söndes åkte vi hemåt och när vi kom hem packa vi upp allt. kan ju säga jag handla mest till mig själv ( ja ni läste rätt, haha).
hitta inte alls mycke till Noah, lite till hemmet o julklappar!

meeen gud skönt att komma bort ett tag, och bara ta de lungt njuta utav brasan i stugan och umgås.
Tack tack för dessa darna!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Låter som en härlig vecka! :)

2011-11-09 @ 21:07:23
URL: http://myownkindofparadiise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0