Jobbat...

..... Där har ni anledningen till varför de inte blivit uppdaterat härinne!

Åker tidiga morrnar och kommer hem sen eftermiddag och då orkar jag inte sätta mig o skriva eller ens starta datan. Saknar mitt lilla hjärta tok för mycke så vill spendera så mycke tid som möjligt me honom!!

Åter till jobbet så har jag fått till den 3 juni, suuuuuper och underbar lön i juni. Lagom till 25 års gillet som de kanske blir?!? Dock inte bestämt mig ännu, men hade varit så roligt och sen dra ut om de finns något öppet?
Aja, de problemet tar vi då, haha

Annars har vi fått klart huset, gaaalet bott där i 2 år och allt är fixat invändigt och därute... Kanske ska ta tag i o fixa Noahs säng o rummet lite nu då... MÅSTE verkligen fixa rätt alla bebiskläder som syster kommit hem me och Noahs kläder ni och leksakerna, ser ut som ett krig i garderoben, haha

Kommentarer
Postat av: Kaaarolin

På lördagen i så fall :) Gillet då alltså!

2011-05-16 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0