Nån timma i stan

ögonen mina går i kors egentligen borde jag duscha så jag har gjort de tills imorgon men ärlig,t så orkar jag inte så får stiga upp lite tidigare imorgon istället!

eftermiddagen har spenderats i stan me mamma, syster o theodore =). fixat presenter och titta lite.
blev dock besviken på POP ws som jag skulle köpa till Noah, var inte sån blå som jag ville ha =/
ahhh, jaa suuuper besviken. så ska de bli en röd ws isället eller en NS fleece?
vilka problem, haha
iaf hitta skor till honom som ska inhandls men vilka? fanns ju nåra att välja mellan.  iaf sandalerna som jag leta efter i somras hitta vi =)
och sen känt i klämt på kläder som vanligt ;)



nä nu får de vara nog, sängen kallar.  G O D   N A T T


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Åh så mysigt!

Ska nog se om jag kommer ihåg finalen också! =)

2011-03-12 @ 08:00:10
URL: http://lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0