Grå...

Himlen är sååå grå o tråkig, vart tog solen vägen?

Veckan har de inte allt för mycke, därav ingen uppdatering.
Eller jo i tisdag var N är och mös nån timme me oss. Noah skratta så mycke när dom "sköt" flaskan till varann över köksbordet. Han skratta så mycke att han knappt fick luft, haha.
En stund efter hon hade kört så kom K på besök, evigheter sen sist så de var super trevligt!

Samma kväll avslutades i S. Sandby hos Js kusin där vi äntligen fick träffa deras lilla flicka.
Så liten och så söt, 2 veckor gammal. Ahhh så ljuvligt och denna bebisdoften, haha
Känns som en evighet sen sist Noah var så liten...



Jooo, i måndes fick några vänner en liten flicka =)
STORT GRATTIS TILL ER!!
Dax att shoppa lite flickkläder igen, haha

Kommentarer
Postat av: Emelie Brocka

Jag har inte kollat upp det då jag tänker vänta tills jag gått ner alla mina kilon.

2011-03-17 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0