Shooooopping dag!

Ojojoj vad vi har gått idag var lääääääänge sen sist jag hade så ont i fötterna.
Mötte upp syster L för lite affärs tittande och de följde me nåra kassar hem visst ;)
 

Biltröjan fick följa me =) Samt fynda jag en tshirt från rean och en sak till som är lite hemlig ;)



Dessa fick följa me mig hem.. (Tack Maddi för du köpte såna så jag kunde köpa likdana, hahaKan inte direkt gå i flip flop som är den ända skon som passar mig eftersom foten fortfarande e svullen =(
Men men dessa är fina och jag kommer bli sååå fin på lördag ;)


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Hehe tack! =)

Jodå annars gick det väll bra, hade växt som han skulle på längden men inte på vikten som vanligt. Så extra viktkontroll i augusti, men d´jag bryr mig inte längre. Han mår bra så va fan!



Hur är det med er?

2011-07-08 @ 22:07:48
URL: http://lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0