Tur på stan

Noah somna inte förräns 1 inatt men ack så söt han var, haha..

Hade bappe i munnen, snutte i handen och körde/styrde sin bil me den andra sen sprang han fram o tillbaka, fram o tillbaka och skrattar för fulla muggar.
Jag satt bara o berundra me ett leende på läpparna <3
SÅ UNDERBAR!!

Tänker ni, vad gör han uppe så sent... Ja, om vi bara visste!! Vi vet inte riktigt vad de är men vi ska testa lite nytt och se om de hjälper. Hoppas hoppas!



Vad har vi gjort ida?

Vi tog en tur in till stan o mötte upp min kusin M. Kolla lite i butikerna, sen satte vi oss ner för en liiite sen lunch - bakad potatis me kycklingröra me curry. LÄS SOFIE KYCKLINGRÖRA ME CURRY ;)
Såååå gott!
Hitta en fin fin skjort tunika på MQ som jag ångrar nu att jag inte köpte, FY PÅ MIG!
Dom röda leggingsen till Noah från Kappahl fick följa me hem.
Super nöjd! Leta efter dom ljusa jeansen o den blåa tröjan oxå men de fanns såklart inte inne. Så hoppas jag hittar de imorgon!





Nä, nu ska jag hoppa i säng!


Och TACK för idag =)

Kommentarer
Postat av: mamma till William

God kväll..Vilken mysig dag du har haft en din fina kusin.Du får sova så gott.kram

2011-01-19 @ 22:47:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Majsan

tack själv vännen!

2011-01-19 @ 23:03:34
URL: http://http:www.maajjssans.blogg.se
Postat av: Syrran

Meen fyy så äckligt med curry!!!! ;P e inte ett dugg avvis!!!

2011-01-19 @ 23:17:53
Postat av: Anonym

klär du din son i flickkläder? med tanke på att dom leggingsen är just till flickor!?

2011-01-20 @ 13:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0