Friska?

Får jag kanske säga nu?!

I fredes åkte en släng feber =( och låg hela dagen igår, eller trotsa för vi skulle till apoteket som sluta på svågertorp istället. Fick bli babyland o ny temp o snabbis på Bauhaus = nytt golv inhandlades.
Tur så slapp jag den hemska bakterie som härja hemma hos oss, syster och hos mamma o pappa där dock bara Maddi drabbades(?) och A hos syster. *peppar peppar ta i trä* ;)

Men nu verkar den vara över!

I fredes innan febern slog till så var vi hos mamma och pappa för att fira syster som fyllde år i onsdes och fick myst me min lille Bult <3
Igår sov jag nästan igenom hela dagen och idag har jag mått mycke bättre men tyvärr missa vi Johns 1års kalas =(. Men ville inte riskera något om vi nu fortfarande hade någon baskilusk här hemma och sen för jag ville bli helt frisk. Js föräldrar kom iaf förbi en sväng vid lunch tid o hade bullar me sig =)


J lägger golvet i sovrummet just nu men är nog snart klar =) och Noah han nannar gott!
Jag återgår till soffläge!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att du är med och tävlar om det fina mobilsmycket! Ikväll kl 21:00 avslutas tävlingen och 21:30 presenteras vinnaren! Gå in och kika om det blev du :) Ha en trevlig eftermiddag! Kram

2011-01-09 @ 17:37:08
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Moa - Leos mamma

Jag jobbar som terminaltjänsteman på Unity Line.. Dennis ska vara hemma till sista februari, så han får sköta inskolningen på dagis. Men det kan vara rätt skönt för mig att slippa se Leos min när man går!



Ah ok, ja men det är rätt skönt att kunna vara ute mycket med dem sen, det blir de ju tröttare av osv också! =D

2011-01-09 @ 19:50:32
URL: http://lillagroda.se
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

ååå soffläge är det bästa ;-)



Finns en väska ute nu ;-)

Kan inte ha både i bloggen och tradera, kan ju inte sälja något som finns på tradera om någon budar..

2011-01-09 @ 21:57:38
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja han är rätt nervös..hihi.

Jo precis, det blir ju så! =)

2011-01-10 @ 07:03:50
URL: http://lillagroda.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skönt att ni mår bra igen!

svar: Det är säkert samma köksluckor. Det är ett av dom billigare köken på ikea ... och det känns bra att vi fastnade för det för då kommer det ändå inte att bli så jätte dyrt ;)

Kram!

2011-01-10 @ 16:25:45
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0