Anonym kommentar!

Fick en anonym kommentar angående dom röda leggingsen till Noah. Egentligen så publicerar eller svara jag inte anonyma kommentarer om jag inte vem vet de e.. MEN nu kunde jag inte låta bli, jag skratta åt de!

Anonym-klär du din son i flickkläder? med tanke på att dom leggingsen är just till flickor!?

Med tanke på att rött är både en pojk o flickfärg så bryr jag mig inte vart dom hängde. Dom har hängt både på flick o pojk tillsammans me dom blåa!
SÅ dom är inte endast till flickor...

Men varför ska alltid rosa, rött, lila vara till flickor? Finns dom passar i dessa färger och många klär sina pojkar i dom, så dom e konstiga för dom köper på flick? Jag har hitta en massa på flick som jag kunnat köpa till Noah OM de bara funnits storlek.

Kommentarer
Postat av: Linda mamma till Alfred

Jag har massa rött till Affe ,jag tycker han är så himla fin i det!

2011-01-21 @ 10:16:30
Postat av: Annellisaa

de är ju bara en nöt som måste hitta något att kommentera

2011-01-23 @ 13:28:26
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0