Tiiiidig morgon!

Vet ni!!

Idag steg vi upp innan 07.00 DE NI ;). Gaaalet jag vet att de var såå tidigt men nu börjar de bli ljust ute och då kan varken denna mamman eller trollunge sova, suck! Men men gör inget, får ut mer om dagen och de bästa - mysa-busa-gosa och njuta utav Noah!!


Och idag åkte vi iväg till trelleborg. Första stopp blev på jobb där Noah skulle få spendera nåna timmar och busa me dom få barn som var där. Och rooooligt hade han!
Satt fint me i sångstunden och gjorde rörelserna till sånger, sprang ner till mat tanten och snacka me henne, haha.
Lekte lite till, åt MYCKE middag, haha.
Och mormor/mamma berätta nu ikväll att han hade varit jätte duktigt =) Så roligt att få höra <3

Gjorde jag då?
Joo minsann o dar unna jag mig en klippning hos F som äntligen kommit igång igen me klippningen =)
Suuuuuper! Inget ont mot dig syster nu, haha
Blev super nöjd! Och en del åkte av för de var slitet, men så e de!


När jag hämtat trollungen och snackat lite me dom på jobbet så traska vi hem till syster o barnen där även lillasyster befann sig. Fika, mös & busa =) UNDERBART!




Så vi har haft en helt perfekt, lugn och mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0