Färg!

God kväller alles!

Haft en bra dag?

De har iaf vi haft =)
Myst en massa, busat och så har vi städat :P
Noah äääälskar att tjiva me mig när jag ska städa, stänger av dammsugaren o sätter på den, kan hålla på så lääänge men han tycker de e så roligt och då kan man inte mer än att skratta me honom =) <3
Badat, lagat mat, busat lite till innan pappa J kom hem.

Då for vi till Hornbarch för att handla kattsand och sen en runda till Maxi som vi aldrig handlar på, haha. Galet men sant, willys är där vi alltid handlar annars!



Noah nannar för länge sen för natten och jag sitter me färg i året som ska tvättas ur snart =)
Världens bästa sambo <3




Nä, ska kila o tvätta ur de nu!
God natt


P.s
damp ner ett paket i brevlådan igår, whooops ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi handlar också mest på Willys. Maxi får bara besök om det är något snabbt som ska handlas, då det ligger närmast.



Och ja, jag VET att jag är galen. Men jag gillar att köpa fina kläder till Gibson. Och han har faktiskt bara typ 8 långärmade nu när jag rensat. Byxlådan däremot är överfull efter mina Facebook-köp. =)

2011-02-26 @ 09:32:42
URL: http://www.finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0