Luktar gott!

sitter hemma hos mamma o pappa nu och familjen är samlad =)
luktar gott i hela huset - mamma lagar mat MUMS, haha
älska mammas mat =)

idag har variiiiit en lååååång dag speciellt förmiddagen.
börja me att vi skulle bussen 9.02. ingen buss kom, gick över på andra sidan o vänt,a tänkte jag kunde ta den mot malmö istället o byta därinne. den skulle gå 9.05 o hade inte heller dykt upp under dessa 10 min som vi väntat, så jag trodde att dom kommit tidigare, tjiii fick jag.
tänkte att jag kunde ju lika bra ta stadsbussen in till stan o börja gå, vänder mig om en sista gång o ser den bussen som skulle gått 9.02 komma spriiiiiiiiiiiiiinger över men kärringen körde bara!!
jaha, efter lite svordom så börja jag gå bort till hållplatsen där stadbussen går ifrån när den bussen som skulle gått 9.05 kom, tänkte att de var detta ett skämt eller!!

jaja, vi missa ju den o fortsatte gå, kom fram och då kommer inte bussen som skulle gå 9.35. våt om fötterna, mascaran rann så smått, kall o blöt så beslöt jag att gå hem och byta skor, strumpor o rätta till mascaran. när de var gjort så var de bara till att klä sig och ta bussen som gick 10.02. visst fick stå o vänta 5 min på den och när den kommer så är den sån buss ne trappor o INGET ställe att ställa vagnen.
tänkte detta e fan inte min dag, haha.
väckte Noah, in me honom i bussen, sen alla saker som lå under i korgen, sen in me vagnen.
när alla som skulle till högskolan hoppa av gick jag fram för att betala, men han bjöd på resan pga att jag var tvungen att fälla ihop vagnen.
TACK TACK!
han bad så mycke om ursäkt när vi kom fram till trelleborg, men de ju inget han kan hjälpa att den riktiga bussen gått sönder.

gissa om jag var irriterad. de regna och de blåste en massa gjorde ju saken bättre!!

mötte syster, thilde o theodore o gick in på valen där vi skulle möta upp karolin, josse o loke som hängde me oxå =). blev en fika på espresso house, gott gott gott!
och en massa snacka, tack för den studen vi hann träffas!

gick bort till mamma på jobbet fixa en sak till sofie. sen gick vi hem till henne o hämta bilen o körde till mamma.
när vi kom hit här möttes vi av ljuuuuvlig doft, mamma hade bakat =)
fika gott och varva ner.
myst en massa me gossen =)



nä nu kalla dom att maten är klar....



Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja men det hade varit jätte bra! =) Säg till vilken dag som du kan så hör vi med Emmah, mig passar det typ närsom, måste ändå ta bussen för Dennis har ju bilen!



Låter verkligen som en otursdag, förmiddagen iaf! Jobbigt med bussar med trappor!!!!!!

2010-09-14 @ 20:02:45
URL: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0