God Morgon September


Nä denna natten har inte varit roligt..
Visst somna på två röda men sen har jag legat vänt mig kors o tvärs, Noah har vaknat till som vanligt o varit lissen. Fick gå upp en timme me honom inatt för att han inte kom till ro. Me en flaska välling o mys i soffan så somna han efter en stund...

Sen återgick de till vända vrida sig kors o tvärs..
Hoppas J fått sömna inatt..


Vakna iaf sen av en hej då puss från J och 45 min senare vakna Noah mig en väldoftande blöja!


 Så   G O D   M O R G O N   på er 

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

Små jobbigt med såna nätter..men det är skönt att man är hemma,,,vi ska inte ha William på dagis förs nästa höst eller sen sommar.Får se om det blir fler inom snar framtid eller inte..om det blir det så behöver han inte gå mer än få timmar per dag om man ändå går hemma men man får ta det som det kommer längre fram.

Ska köpa lita kläder till min kusins barn,,har redan köpt en Brio Giraff leksak som har snörre efter sig..Så jag hittar säker något fint till honom,finns så mycket skoj att köpa till de små..Man vill köpa allt sina små men har satt en spär att de behöver inte allt som man se ´,,bättre att de leker med det de har så får man köpa sen när de blir äldre och jag köper hellre ordetliga saker än massa små saker som bara liger o tar plats o trampar på...hihihi...Ha en skön dag i sen sommar värmen.kram kram kram

2010-09-01 @ 09:02:18
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0