Minus?!

Guud titta precis på termometern och den stod på 0.2, kaaaaaaalllt. allatså har de nog varit lite minus inatt som dom lova, usch nä vill inte ha de! iaf solen dne tittar fram så fint =)


igår hade vi en myskväll me mamma, pappa o malin. skulle titta på någon utförsäljning men ack så rensat de var och inte precis så billigt. åkte o handla på maxi men innan de åkte vi inom Babyproffsen för jag ville kolla om dom hade en napp till Theodore. och de skulle vi INTE gjort!
guud så fina sängar och skötbord dom hade, fast jag är nöjd me min säng men hallå! hade den funnits när vi väntade Noah hadejag sparat ihop till en sån, haha.
hitta en jätte fint spjälsängskydd som jag funderar på om jag ska handla...
sen gick jag o kära ner mig i en ny vagn, gaaaaaaaaah. GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!

men tyvärr kan jag inte skilja mig från vår vagn nu, så den vill jag såklart behålla då, haha. men J sa att han ville ha en ny vagn till nästa bebis (NÄ INTE GRAVID) så man kan ju välja en sån vagn då, haha.
eller ha två, haha. guuud!



aja, kom hem gjorde lite mat, kolla idol o så sen var vi så trötta så dom åkte hemåt jag kolla runder på nätet innan jag hoppa i säng lite över 23 och då hade fortfarande ingen J kommit hem.
nästa gång när Noah vakna till så hade han kommit hem.


och nu sitter jag här me en kopp kaffe, Noah leker så fint på golvet och J ja, han jobbar!
så tror vi kommer åka till mamma och ta en sväng om staden skulle jag tro :P
shooooopping sugen ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Kan du vara gullig att rösta på mig i en outfitTÄVLING? Länken till tävlingen finns i inlägget med fredagens outfit (under bilderna!)



Tack på förhand!

KRAM KRAM

2010-10-16 @ 09:08:33
URL: http://rieem.com
Postat av: Moa - Leos mamma

Aha ok. Vi har en Emmaljunga mondial. Stabil och bra här på "landet" =)



Ja riktigt skönt med sol. Svinkallt men solen värmer lite iaf!

2010-10-16 @ 09:09:30
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja men ska ni till stan hade så hade vi ju kunnat träffas snabbt för att testa?!

2010-10-16 @ 10:29:47
URL: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0