Imorgon...

... så ska vi gå på besök på den förskola vi VILL och SKA ha in Noah på!
ska maila o ringa dom andra två tanterna om visning på dom andra två ställena. Men prata me rektorn igår, som dels ska visa runt oss imorgon, iaf hon sa att de var lååååååååååååååång kö här, puuhu!

Hon tyckte jag skulle ringa o kolla me nissen som har hand om de placeringen. Testa innan men han ville inte svara så får försöka senare!

Men jag skulle vilja ha Noah hos en dagmamma, men vet inte vart jag ska vända mig?



Nu kom syster, Thilde & gossebebisen!
En massa bebismys :)

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

tackar:)

2010-10-27 @ 10:00:24
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Godmorgon.Hoppas att han kommer in på dagiset som ni vill att han ska gå på..Ska snart med ringa och skriva in min prins.Det är inte förs sen sommaren som han ska börja med bättre vara ute i tid..Ha en skön onsdag.kram

2010-10-27 @ 10:28:08
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0