God natt!

fullspäckad dag från vi gick upp till nu när jag ska krypa ner undet täcket, UNDERBART SKÖNT!!

huset fick sig en omgång imorse, kokade
ALLA flaskor+nappar bort me baskiluskerna!
vikt+lagt in tvätten, Noah fick frukost o sen slängde jag mig i duschen.
syster kom runt 12 tiden lite macka i magen inna vi begav oss till stan.


strotsa runder och leta efter tunikan jag hitta i förrgår på H&M, fann den och den är MIN MIN MIN!
dessutom på REA, 100 kr inte illa pinkat!
blev tjockis mat på burger king, jaaa vet! MEN de e freda ;)
lite me tittande och hitta sååå fina kläder till Noah men höll mig hårt i kragen o har bestämt sen innan att de får vänta tills han fyllt år, haha
maaan kan ju önska sig ;) OCH presenkort kommer nog trilla in.  hoppas jag iaf! önskat mig de till honom, haha


jo, vi tog oss en sväng om jägersro för vällingen var slut och där stanna vi visst en timme och vi skulle bara ha välling :P
kom därifrån me kläder till Noah, haha.
och kläder till Thilde & Thedore =)


jaa de var de hela!

JOOO snälla söta syster färga mitt hår innan hon for hemåt för att hämta hem Thilde som myst me Malin heldan o mormor morfar såklart



NU GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0