1 november

herrejisse vad tiden den bara springer iväg, vart har detta år tagit vägen?!?
som mamma sa igår, för
1 år sen så såg Noah ut som en liten fågelunge, haha och nu står han här på egna ben o äter äppelpaj, haha.
jaa så sant så!
mitt lilla underbara hjärta <3



här hemma så tvättas de för fulla muggar, tanken var att de skulle städas oxå men Noah ramla o slog huvet och blev så lissen sen somna han i famnen. och dammsugar jag när han sover så vaknar han!  så de får bli senare...

och snart kommer J hem till oss =)
e.on ska komma hit o en annan nisse för dom ska prov trycka den nya fjärrpannan som installlerades i torsdags. så vi hoppas den bli godkänd, men de tror vi!

hur underbart är de inte att betala något ur egen ficka?
slippa ta lån me fula räntor mm..
UNDERBART!!!





nä plocka ur diskmaskinen kanske?


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Det är lite olika. Vissa nätter är det redan vid 1, men inatt var det 5 !! =)

2010-11-01 @ 11:46:08
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja inatt gjorde jag. Men han har sovit utan mig de senaste två nätterna just för att vi ska försöka vänja av honom vid nattammnigen. Inatt gick det rätt bra! =)

2010-11-01 @ 11:51:20
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja riktigt skötn jämfört med de 1000 gångerna de andra nätterna..hihi

2010-11-01 @ 12:06:46
URL: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0