svart body


ingen body är ännu funnen =(

nu har jag tittat i trelleborg, jägersro, mobilia.
i butikerna, lindex, kappahl o h&m
även gått igenom tradera och funnit en body och h&m säljer ingen på hemsidan.

de ända som står kvar nu är att bege mig in till stan och titta. så de får bli en tur nu i veckan för tror inte min kära sambo är sugen på de imorgon, haha.



kvällen annars har varit MYSIG. myst me mina fina pågar här hemma. J laga till en smarrig tonfiskmacka me en massa gott på =)
mina ögon håller på att gå i kors sååå tror jag de får bli sängen nu


sov så gott

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Varför måste du hitta en helsvart boddy?

Nåt spec som händer?

2010-05-01 @ 23:36:05
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0