mobilt bredband


SKAFFA ALDRIG DE !!!!

fy vad jag är trött på detta mobilabredband. tur vi sagt upp skitet!!
inget funkar, de går sakta och kan bara stänga ner mitt i allt.
de orkar inget!
dessutom tycker jag man blir lurad lite..

J hade suttit o pratat om detta me dom andra på hans jobb och fick då reda på att...
De finns en mast som ALLT sänds till, ifrån denna mast hämtas alla info in ifrån HELA världen. alltså den mast där just ditt bolag alla abonnenters singal går till.
och de är DÄR de går sakta - ifrån masten ut i världen.
den hastighet som du betalar för är tydligen bara mellan din data och denna mast och INTE ifrån datan ut o världen.

så fick han reda på och de suuuuuuuuuuuuuurt!!!


så nä TACK inget sånt här skit igen och in me de bredband i jacket istället!!
vi tog bara detta när vi flytta in i huset för vi behövde internet i och de skulle ta upp till 1.5månad att levera till oss om vi tog i jacket.


så nu tänker jag stänga ner detta skitet o ta o städa istället....

Kommentarer
Postat av: Patricia gravid v 28

Sv: Tack för du berättade! Då vet jag det! Men vi har en annan kudde till sängen också. Köpte för det var så billigt. :D



Ha en bra dag!!

2010-05-07 @ 10:47:54
URL: http://metricia.blogg.se/
Postat av: Patricia gravid v 28

Jag tog en bidningstid på tre år. Det kan jag säga att jag ångrar idag! aldrig mer mobilt!!

2010-05-07 @ 17:58:52
URL: http://metricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0