goood natt


hade en trevlig stund i stan idag!
ett par jeansleggings fick följa me mig hem =). PRECIS vad jag behövde, duktiga jag! strumpor till Noah UTAN plastisock (heter de så?) och de har minsann o dar varit svårt o fått tag i!
jo, fick varit hos tatueraren =). kunde fått gjort de idag om jag hade haft pengarna på mitt konto STÖRIGT !!
meeeeeeeeeeeeeen snart. inte imorron, inte i övermorron, inte dagen efter där men sen den dagen efter där kan de kaaaaaaaaaaanske bli =). HOPPAS !!


jo, trodde noah fått vattenkoppor MEN de verkar inte vara de nu !?!
för de har börjat försvinna de små små prickar. min systers kusins nämnde att hennes son hade haft såna prickar när bissingarna var på väg. och nu när jag tänker efter har jag läst om de!
så återstår att se imorgon hur de är..


men vet ni. jag är trött så ska gå o nanna kudden!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har fått en infektion i livmodern för tredje gången den senaste månaden, inget farligt men gör lite ont =S Kommer ihåg när Belle var liten, ALLA strumpor hade halkskydd, störigt när man ville ha vanliga =)

2010-05-11 @ 09:05:13
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: louise

Härligt att helgen varit bra och att det var gott =)



Hugo får sådan där pricka lite då och då, vi har inte lyckats lista ut vad det är, han får inte sina i samband med tänderna iallfall. Har fått det av och till sedan han föddes. De kommer upp oftare om vi inte smörjer in honom med miniderm.



Vår helg har också varit bra. Jobbade i lördags. sedan i söndags var ju tanken att vi skulle till svärisarnas stuga, men det var alldeldes för kallt för Hugo, de har renoverat så bara innerväggarna var klara, resten av huset är helt tomt, inte en liten stol eller ng att sitta på, det fungerar ju inte riktitigt med en sådan liten när det är kallt.

Så det blev en hemma städ dag istället.



Igår fick han sista svinis srutan och för ng timma sedan fick han så klart feber, första gng han reagerar på en spruta. Hoppas han blir bra snart för vi har en massa planer tors-sön



hoppas du har fått en bra start på veckan

kramar



Hur har er varit? Hittat på nåt skoj?



Kram

2010-05-11 @ 11:15:28
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Josse och John :)

John har fått prickar nu, men vetefan vad jag ska säga :) Om det e vattkoppor eller inte?? Lollos william var ju också prickig så..man vet ju aldrig :)

2010-05-11 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0