God middag

de känns som lördag men de är torsdag..
mitt stora hjärta är hemma och lååååååååång ledig =)
lill hjärtat ligger o nannar gott och tar igen sömnen ifrån inatt.
allt börja vid 01.15 sov oroligt o små lissen och allt sluta me att han somna vid 03.30. därmellan hade blitt blöjbyte, mat, snackemys och somnat en gång men vakna efter nån min efter jag lagt ner honom. när jag hade lagt mig ner och titta på klockan var den prick 03.45.



ojojoj, vad påsar under ögonen man hade, hahaha. man är inte van vid att gå upp så mitt i natten men ack så mysigt de var!


nu är maskintvätt klar och bara ropar på att få bli upphängd...

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Tur man inte har sådana nätter allt för ofta :)



Tack!

2010-05-13 @ 13:57:14
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0