god kväll


ögonen går i kors och mina två herrars ögon här hemma är redan slutna. såå antar att de blir sängen snart!
kvällen har vatt lugn o skön. noah sluka i sig en halv flaska mild havre välling "god natt" och iförrgår drack han en hel flaska me mild havre välling. kors i taket!
innan har vi ju testat, havre välling, ris välling, majsvälling, mjölkfri välling och låg laktos välling men ingen har passat lille herrn här hemma men nu så.
så imorgon ska jag köpa en ny mild havre välling och testa inför natten, håll tummarna =)
annars både idag och igår har han vatt tråkig me maten men såna perioder har dom.

idag har han varit små busig. undertiden jag gjorde gröt fick han sin flaska som man kämpar me att försöka lyfta o få dricka ur meeen de är en pytte pytte bit kvar meeen snart så. men iaf så kom de lite vatten på bordet sen när han tyckte han hade ätit klart så var de mycke roligare att spotta ut gröten på bordet o sen sitta o kletta ut de, haha. mitt lilleahjärtegryn <3


joo, förresten vi köpte ny tv idag =)
J kom hem o överraska mig me att vi skulle iväg o köpa ny tv.
kaaaanon blev de!!



men nu ska jag bannemaj krypa ner o sova.
sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Patricia gravid v 28

Sv: Jag har hos Telia.

Ja jag gillade det spjälsängsskyddet. Lite tråkigt att man bara handlar neutrala färger men så är det när man inte vet kön ;D

2010-05-08 @ 07:38:17
URL: http://metricia.blogg.se/
Postat av: louise

Härligt med ny tv.



Ja det e jättekul att han äntligen efter flera år har ändrat sig.

Tyvärr får vi skjuta det på framtiden, visar sig att jag hade misssförsåt min chef och har bara 7 månader på mig att få fast anställning sen får jag sparken om de inte har ng fasta tjänster jag kan söka.

härligt avtal fackförbundet har teckant.



Aha ok, ja då blir det ju lite besvärligt med det ju, störigt.

Hoppas att det löser sig så att du hittar ett jobb.



Ha en fortsatt bra helg

Kram kram

2010-05-08 @ 13:19:26
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0