Vilken morgon!

vakna halv sju att noah låg o snacka. låg o vakna till liv innan vi gick upp, byta blöja och noah fick mat sen blev de mys och undertiden så gick solen upp =)
vid åtta somna noah, fixa lite sen hörde jag hans ljuva stämma, haha. min kära sambo ligger inne o sover och hör inte detta, sover man djupt eller vad? haha
så nu ligger han här brevid mig och snackar o har sig. funderar på om jag ska klä oss och kila ner till konsum och handla lite bullar.
nybakade bullar till frukost lockar såååå!

var ute innan för att hämta tidningen och de var så grymt skönt. solen sken, minus grader ute men de kändes inte alls som om de var så kallt och vindstilla.
men först får de bli en kopp kaffe innan detta sker...

God Morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0