Trött


trött trött trött de är jag jag idag eller nu kommer säkert gå över senare..
noah har sovit så dåligt inatt. han somna runt 21 vakna vi 00.00 fick ny blöja, mat, somna, la honnom, vakna, upp igen, somna, la honom kom över på ryggg vakna, upp igen, somna, la honom kom över på rygg IGEN, tog upp honom och la honom mellan oss men han ville inte ligga där och tyckte synd om J som skulle upp o  jobba, hade redan sprungit in o ut ifrån sovrummet så gick upp la oss på soffan där slumra han till så tog upp honom i famnen och där somna han riktigt, tror klockan hann bli runt 02 innan vi kom i säng. sen vakna han igen vid 06 och då hade gjort en fiiin present i blöjan, mat, var vaken ett tag, somna la ner honom, rulla över på rygg, vakna, la honom hos mig där låg han o snacka medans jag slumra till då o då.
sen somna han men vakna en stund senare.
vid 09 gav jag upp och gick upp.
fick lite mat och sen somna han gott i famnen tills för 5 min sen då han vakna, han drömde nog för oj vad han skrek.
så nu ligger han är brevid mig och snackar/skäller, haha
och såå övertrött så de inte är sant.

och råga på allt detta när jag sitter uppe så börja mina goa hårbollar att kriga och sen så kräker torres i hallen. och inte lite heller. och min kära sambo hade knappt märkt något förutom när jag la noah mellan oss.
imorse drog dom igång IGEN och kriga me varann och gardinerna.




men nu måste jag ta min älskade lilla plutt och mysa och ta mig en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Millah

Nä tror det kan bli snyggt =)

Jag har dom du ser på bilderna där Kramar

2010-03-05 @ 11:17:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0