torsdagen som gick


hade en hel dag tillsammans me lina, sandra och freja =)
trevlans!
gick ut o in i affärerna, eftersom mitt kort hade blitt taget i onsdags så var jag nääästan pengalös, meeen så spar man ju!
var en sväng hos tatueraren och spana in lite, mest sandra :P
men kom hem me två par tröjot till noah som han fick av lina , taaackar!



den gröna pikén är en nyhet och var sååå fin. Ska inhandla dom andra två färgerna oxå sen ett par jeans, sen känns de som opm de inte går att köpa nåt mer där, haha. Allt finns typ i noahs byrå.

hemma igen så blev så lungt man kan ta de. mådde pyton. bihålorna och huvet de värkte och ögonen sved som sören. sen blev de bara en massa mys resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: jessica

hmm varför känner jag igen det där med kläder? :D Jag hittar kläder i Moas garderob ibland som jag glömt bort, haha. Men klart dom ska vara bortskämda liksom :)

Vi spelar på Oxievångs IP på söndag kl 13 så du vet. Tyckte jag noterade att du missade 80 minuter sist ;)

2010-03-19 @ 18:50:05
URL: http://www.minvardagiord.blogspot.com
Postat av: Snart pappa.

God eftermiddag. Efter en lång dag av väntan på golvfirman igår, så kan jag äntligen sitta här. De kan inte börja med golvet föränn på måndag. usch orka med väntan. Haft en bra början av helgen? Fina kläder. ska handla lite flera kläder vi med snart :)

2010-03-20 @ 11:22:03
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Therese

ja visst är det så :)

nja.. sju månader blir det om man räknar efter :(



okej.. ja världen är liten emellanåt!



vad fina tröjor han fick :)

2010-03-20 @ 15:17:38
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Agnes

Pikén är jättesnygg! Liam har en fast i turkost, så somrig och fräsch!



Sv: Tröjan handlades innan jul i växjö (tror jag) så kanske därför den inte finns hos er. Är ju ett tag sen :)

2010-03-21 @ 20:36:27
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0