tiiiiisdag

vad har vi gjort idag?
myysssssst en massa, underbart!
sen har vi vikt tvätt, lagt in tvätten, satt igång en maskin tvätt o hängt upp. tvättat och torktumlat noahs lektäcken, duuuktiga jag! för jag gör ju väldigt mycke när de tvättas och torkas, haha

mamma, pappa, maddi, sofie och thilde kom i eftermiddes, super trevligt me sällskap.
medans tre av dessa försvann på ett ärende så vandra sofie, thilde, jag och noah till centrum för att handla maaud till noah. de blåååste en del men ack så skönt!
ungdomarna hängde ner i centrum och var sååååååååå coola tyckte dom. tjejerna kommer i gina linne som knappt täckte rumpan tunna strumpbyxor på sig till de bara en tröja eller en sommarjacka.
HALLLLLÅ JA !!

när vi kom hem hann vi bara säga hej till hjärtat sen vandra han me grannen på ett möte men kom hem lika snabbt som vi sa hej tyckte jag, haha. han var bara borta i typ 30 min, haha.
när mamma o dom kom igen så åt vi koooooooooooooorv med bröd MUMS, de var sjukt länge sen!
dom körde hemåt runt 20.0. sen har jag plcokat undan, duschat, nattat noah och lagat maaud till sambon =)
snäll jag e va?!

så har min dag sätt ut o stoooora drag!


nu kallar sängen lång dag imorgon!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0