Överlevde


JAAA, jag överlevde gårdagens träning! FYYYY vad benen var SPAGHETTI när vi kört idioten, haha.
men jag kääämpa på tills äcklig info, kräket! stod upp i halsen i slutet va träningen, haha.
pappa bara gick o skratta åt mig hela tiden (han är en av tränarna) och malin gav mig nån flin då o då, meeen hon ska nog få igen, haha.
noah var hemma hos mamma/mormor och maddi jag mös och hade de hur bra som helst =)
han hade både ätit potatis/morotts pure och smaka köttbulle =) han gilla de starkt!


men idag mår inte min fot alls bra =(. men den lyssnar vi inte på och kämpar vidare. den får värkadunkasvullna hur mycke den vill, för jag ska!


dammsuga nu eller vänta?
tror de får vänta tills senare och en kopp kaffe?
ja får de bli


tajoo så länge

Kommentarer
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Jag spela i MFF från 7 - 10 och sen i Nydala/hermodsdal (minns inte lagnamnet haha) 10-12 och sen i båstad bk resten haha :P



Njaaa, tror inte jag platsar i ett korplag ens hahahaha :P

2010-03-02 @ 10:28:27
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja:) jag blev ööööverlycklig:D

Tack så mycket :)

det blev en fin liten pingla med månar och stjärnor på :D

2010-03-02 @ 12:39:04
URL: http://metricia.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja jag ska lägga upp lite bilder, fast än så länge ser här ut som fasen, haha :)

vad roligt att du börjat träna igen! var är det du börjat igen?

2010-03-02 @ 13:25:55
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0