Onsdag


dagen börja vid halv sju. de nya nu att vakna vid halv sju få mat, ny blöja sen en massa mys för att sen somna igen vid åtta och sova ca 1.5 timme. men min kropp är ju inte van vid detta, haha.
iaf bussen till trelleborg vid tio, inom mamma på jobb hälsa på en snabbis, byta blöja o ta på overallen sen traska vi och hämta upp Josse och sötnosen till John sen vidare för att möta upp Josse och sötnosen Loke. SÅÅÅÅÅÅ liten han var, liten och sööööt! Han är född en månad förtidigt såå han var såå liten!
Tog oss en promenad runt i trelleborg och hade de så trevligt, detta ska göras om fler gånger =)
jag och Josse vandra upp till expresso house för en liten sen lunch och snacka lite till, haha. 
taack fickor för denna dag!

till mamma för invänta pappa som skulle hämta oss för de var ju daaags för träning =)
först blev de ingen träning pga jag inte mått hundra i kroppen men mest för ingen kunde passa noah.
mamma var på pk och skulle sluta sju men när de är pk vet man aldrig när de slutar, maddi på konfimartionen meeen pappsen min löste de!
vid sju kom han för hämta mig =). han hade ringt maddi o frågat om hon kunde passa noah undertiden tills mamma kom hem, såååklart ville hon de TACK så jag fick träna!
när vi skulle pysa dök även mamma upp och hade fått sluta i tid, tjoooho.
vi samlas redan vid sex för att byta om nere på klubben o sen samåka till där vi tränar, så hade missat lite redan utav träningen. men fick träna =)

på trääääääääääääääningen mötte jag NATHA =) så roligt att träffa henne igen!!
och de bästa är att hon ska börja träna igen, jiiiiiippi!!!

sen körde mamma och pappa oss hem taaaaaaaaaaaaack!!
sen somna man gott i sängen, jaa jag duscha efter träningen så snuskig är jag inte, haha


en kanon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0