Freeeedags mys me Josse & goodingen John =)


Som sagt vi begav oss till Trelleborg för att träffa Josse & Johan för en mys stund i staden.
Fiiika gott och snacka om allt o inget och bara var. Känns som man känt Josse jätte länge iofs så har jag gjort de men inte pratat pratat me henne så. Och de är så roligt att vi börjat träffas och har någon att dela allt bebisprat me, haha.  Känns som nån som har barn förstår en bättre, såå känner jag de!
Hittade en massa fint till Noah men inget följde me hem, näästa gång så ;)
Är ju tanken att kanske göra en sak snaaart, hoppas!!!
När skillts åt så möte jag upp Maddi på hennes skola sen möte vi upp mamma o pappa. Tog en sväng i stan och hitta ytterligare sååå fina saker FAST till mig denna gången ;)
men de får som sagt vänta de me, haha

Uträtta nåra ärende innan vi åkte hemåt lämna Maddi sen körde mamma o pappa oss hem, TACK!
Hemma blev de full rulle direkt, tvätta, baka käääärleksmums, vek tvätt, plocka undan mm innan jag landa i soffan vid 23 tiden.


Tack Josse för en super mysig dag! =)

Kommentarer
Postat av: JOSSE :)

Tack själv :) Huuuur trevligt som helst, och jag håller verkligen med, det känns som att vi känt varnadra i evigheter :) KRAM <3

2010-03-13 @ 08:59:57
Postat av: sandra

det var länge sen jag var i trelleborg.. hm, kanske får åka dit någon dag.. jaja.

jag håller med om att andra som har barn kan förstå en bättre, eller på ett annat sätt än dom utan.



fick du mitt inlägg om onsd istället för tisd? (tjat tjat) ;)

Kram

2010-03-13 @ 19:49:55
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0