bvc


idag har vi vatt på bvc besök och de gick såååå bra =)
hon berömde noah såå mycke och han visa upp att han kunde sitta själv några sekunder. oj de hade jag visst glömt att berätta, haha. men nu vet ni.
han charma tanterna som sprang där och bara flina åt bvc sköterskan när hon snacka me honomj.
innan vi skulle gå sa hon; man ser på noah att han har de bra, att han är lycklig.
hur roligt är inte de att höra?
underbart.
iaf han följde kurvan så bra så. hade växt 2 cm och gått upp 630g sen sist, men lille plutt.

var även dags för 5 månaders sprutan. han blev lita lissen, speciellt efter den sista eftersom den svider men han sluta ganska snabbt och gosa in sig i sin snutte och mös hos mig.
naah min älskade, så duktigt ändå!



vet ni vad
nu ska jag vandra till min underbara säng och flörta me mannen, jag vill ha maaaassage. har lita ont i ryggen och tycker jag förtjänar de, haha

så good natt och sov gott.


Kommentarer
Postat av: sandra

vad kul, man blir ju bara såå glad av en sån komentar :)

Nicklas berättade att kaj på house of pain har börjat jobba söndagar och är därför ledig månd + tisd... kan du onsdag i stället? för det är han jag ska snacka med...

kram

2010-03-12 @ 10:05:16
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: sandra

ps. om du såg rap- attack i morså så var den dålig. det brukar inte vara kjel som gör dem... dom brukar vara roliga :)

2010-03-12 @ 10:07:58
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

åh sprutor :( har han fått någon feber?

Julia ska få sin nästa fredag.

2010-03-12 @ 21:19:50
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Snart pappa

Hej! Förlåt för ett sent svar och dålig update med blogandet. Men har haft störningar med vårt nät typ hela dagen och har därför ej kunnat bloggat. Hoppas de störningar är borta imorgon så det blir en nystart med bloggande. Imorgon kommer jag förresten avslöja en sak inom graviditeten som är lite roligt. vad kan de vara? ;)

2010-03-12 @ 21:38:18
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0